تعمیر کرکره برقی در اهواز

تعمیر کرکره برقی در اهواز

تعمیر کرکره برقی در اهواز را به ما بسپارید تا از عملکرد کرکره برقی خود پس از سرویس و تعمیرات آن ، کاملاً رضایت داشته باشید.

ساختمان ها و مراکز مختلفی در اهواز دارای کرکره برقی هستند. بنابراین حتماً در این منطقه به خدمات سرویس و تعمیر کرکره برقی طلا فروشی نیاز است. چنانچه در هر یک از خیابان های اهواز به خدمات سرویس و تعمیر کرکره برقی نیازمند بودید ، با شماره های ایپاکو تماس حاصل کنید.

محصولات ایپاکو:

کرکره برقی  درب شیشه ای اتوماتیک
درب برقی درب فست رول
کرکره مغازه کرکره پارکینگ
کرکره پنجره کرکره صنعتی
حفاظ آپارتمان درب طلا فروشی
درب اتوماتیک کشویی درب اتوماتیک بیمارستانی
درب اتوماتیک اسلایدینگ درب سکشنال

خدمات ایپاکو در اهواز

کرکره برقی به سبب رفت و آمد زیاد در اثر گذشت زمان با مشکلات مختلفی مواجه می شود. سرد شدن هوا می تواند یک علت برهم خوردن تنظیمات کرکره برقی و خرابی آن باشد. از این رو خرابی کرکره برقی بیشتر در فصل سرما رخ می دهد و در فصل گرما کمتر با مشکل خرابی کرکره برقی مواجه هستیم.

تعمیر کرکره برقی در اهواز توسط مجموعه ایپاکو انجام می شود. این مجموعه هر یک از خدمات موردنیاز کرکره برقی را ارائه داده تا هرگونه مشکلات بوجود آمده برای کرکره برقی رفع شود. بسیاری از کرکره برقی های موجود در مراکز مختلف و ساختمان های محله ظفر توسط تکنسین های ایپاکو سرویس و تعمیر شده اند.

خدمات تعمیراتی ایپاکو

تعمیر جک پارکینگ تعمیر درب اتوماتیک
تعمیر درب شیشه ای تعمیر کرکره برقی

اهمیت تراز کردن کرکره برقی در اهواز

یکی از مسائل مهم در رابطه با کرکره برقی ، تراز بودن آن است. چنانچه تراز کرکره اتوماتیک برهم خورده باشد ، فشار بسیار زیادی اعمال شده که سبب شده وزن آن در زمان گشوده شدن کرکره به صورت همگون بر روی فنر و جک تقسیم نشود. با گذشت زمان ، این اتفاق سبب اختلال در عملکرد کرکره برقی می شود. در سرویس و تعمیر کرکره برقی در اهواز به تراز نمودن آن اقدام می شود.

چنانچه قصد داشته از تراز بودن کرکره برقی مطمئن شوید ، کرکره را کاملاً پایین بیاورید. در صورتی که به اپراتور وصل است ، آن را کشیده و کابل متصل به اهرم را خلاص کنید. زمانی که کرکره تا اواسط بالا می آید و در این حالت مکث می کنید ، توجه کنید که اگر کرکره در این وضعیت ماند و سریعاً پایین نیامد ، یعنی کرکره برقی تراز است. اگر متوجه شدید که کرکره برقی تراز نیست با کارشناس تعمیر کرکره برقی تماس حاصل کنید.

توجه داشته باشید که تراز کردن کرکره برقی ، کار فنی است و نباید توسط شما انجام شود. ممکن است در حین انجام این کار به دلیل نداشتن مهارت و تخصص لازم ، به برخی از قطعات کرکره برقی آسیب وارد کنید.

مشکلات رایج کرکره برقی در  اهواز

کرکره برقی شما با کدامیک از مشکلات زیر روبرو شده است ؟ در تعمیر کرکره برقی در اهواز به رفع هر یک از این مشکلات پرداخته خواهد شد.

کرکره برقی شما بالا نمی رود ؟

آیا کرکره برقی پس از بالا رفتن دیگر به پایین باز نمی گردد و بسته نمی شود ؟

صدای کرکره برقی سبب کلافگی شما و همسایگان شده است ؟

آیا کرکره برقی در اواسط مسیر مانده و کامل بالا نمی رود ؟

آیا تیغه های کرکره برقی شما صدمه دیده اند و نیاز به تعویض دارند ؟

ریموت کرکره برقی شما از کار افتاده است ؟

نگران نباشید ، ما برای حل هر یک از مشکلات ذکر شده راه حلی درنظر گرفته ایم که به صورت اساسی ایرادات موجود را رفع می کند. اغلب مشتریان ما در اهواز که حل مشکل کرکره برقی خود را به ما واگذار نموده اند ، دیگر با بروز مجدد آن مشکل روبرو نشده اند.

تعمیرات کرکره برقی از ریل منحرف شده

یکی از مشکلات کرکره برقی که نیاز به تعمیر کرکره برقی در اهواز دارد ، از ریل خارج شدن کرکره برقی است. این مشکل در اغلب اوقات به دلیل خرابی میکروسوئیچ درب رخ می دهد. در گام نخست به تنظیمات میکروسوئیچ می پردازیم. زیرا احتمال می دهیم که تنظیمات میکروسوئیچ برهم خورده باشد. اگر پس از تنظیمات میکروسوئیچ ، باز هم مشکل پابرجا بود باید به تعویض میکروسوئیچ کرکره برقی اقدام نمایید.

تکنسین ماهر و متخصص می تواند مشکل از ریل خارج شدن کرکره برقی در اهوازرا حل کند. زمانی که با مشکل از ریل خارج شدن کرکره برقی مواجه شدید ، از باز و بسته نمودن آن خودداری نموده و در اولین فرصت با تکنسین ها تماس حاصل کنید.

مرکز تخصصی تعمیر کرکره برقی در اهواز

تعمیر کرکره برقی در اهواز

ارائه خدمات تعمیر کرکره برقی ، توسط تیم حرفه ای و متخصص ایپاکو انجام می شود. مجموعه ایپاکو ، ایده آل ترین انتخاب برای تعمیر کرکره برقی در اهواز می باشد. زیرا این مجموعه با قیمت مناسب در اسرع وقت به تعمیرات کرکره اتوماتیک شما در این محله اقدام می کند. ایپاکو بابت خدمات ارائه شده به مشتریان خود در محله ظفر ، گارانتی ارائه می کند.

حتماً برای مشتریان ، تعمیرات کرکره برقی در سریعترین زمان اهمیت دارد. زیرا زمان و هزینه ، از مهمترین اولویت های هر فردی هستند. زمانی که شما ایپاکو را برای سرویس و تعمیر کرکره برقی در اهواز انتخاب می کنید ، در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید نمود.

یکی از ویژگی های خاص و بی نظیر ایپاکو ، تخصص و مهارت بالای تکنسین های آن در عیب یابی و تعمیر انواع کرکره برقی های قدیمی و جدید می باشد. تعمیر کرکره برقی در اهواز برای تکنسین های ما ، کار بسیار راحتی است. زیرا دانش و تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارند. تعمیرات موتور ، نصب موتور جدید ، تعمیرات برد الکترونیکی ، تنظیمات میکروسوئیچ ، تعویض انواع قطعات شامل شفت و اندکپ و فنر و … از خدمات ارائه شده در محله ظفر به منظور رفع مشکلات کرکره برقی می باشند.

چقدر باید برای تعمیر کرکره برقی خرج کنیم ؟

ابتدا باید بررسی نمود که کرکره برقی شما نیازمند چه خدماتی است تا بتوان درباره هزینه تعمیرات آن ، اظهارنظر قطعی نمود. زیرا هزینه تعمیرات کرکره اتوماتیک به چندین عامل بستگی داشته و پیش از بازدید از آن ، نمی توان قیمت تعمیرات آن را به صورت دقیق اعلام نمود. اما مسئله ای که می توان صراحتاً بیان نمود این است که نرخ های ایپاکو برای تعمیر کرکره برقی در اهواز بسیار مناسب است.

تبلیغات

وبلاگ بالتازار را مشاهده کردید ؟

کاملا رایگان مطالب ویژه بالتازار را مطالعه کنید.
بالتازار
نوشتهٔ پیشین
فتوشاپ چیست؟ نرم افزار فتوشاپ (photoshop) به زبان ساده
نوشتهٔ بعدی
استانداردهای مهم در انتخاب وکاربرد 6 مورد از کالای برق و لوازم الکتریکی
0 0 رای ها
امتیاز کسب و کار
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تبلیغات خود را شروع کنید

تبلیغات کسب و کار خود را به راحتی شروع کنید تا به جذب مشتری فراوان و افزایش فروش فوق العاده دست پیدا کنید

لیست گفتگو

گفتگویی موجود نیست