آیا به دنبال پرینت ارزان هستید؟

دستگاه پرینت

در برخی از مواقع لازم است که فایل های الکترونیکی خود را چاپ یا پرینت کنیم که بتوانیم بهتر از آن ها استفاده کنیم. اگر میزان صفحات چاپ زیاد باشد، ممکن است هزینه نهایی مقرون به صرفه نباشد و افراد از پرینت آن منصرف شوند. اما زمانی که نیاز فوری به این کار داریم باید به سراغ مراکزی باشیم که کپی پرینت را با قیمت مناسب انجام می دهند.

پرینت
پرینت

فایل های خود را ارزان پرینت کنید !

معمولا دانش آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه بیشتر از سایر اقشار جامعه، به مراکز چاپی مراجعه می کنند و در طول سال هزینه زیادی بابت چاپ جزوات خود می پردازند. گاهی اوقات این هزینه ها به قدری زیاد می شود که پرداخت آن را مقرون به صرفه نمی بینند. این روزها که مراکز چاپی متعددی در سطح کشور مشغول به کار هستند، پیدا کردن بهترین مرکز چاپی کار آسانی نیست. اما واقعیت این است که مجموعه “ زودکپی” نسبت به رقبای خود ویژگی های منحصر به فردی دارد که موجب شده آن را متمایز بدانیم.

شما می توانید به راحتی فایل موردنظر را در وب سایت مجموعه “زودکپی” بارگذاری کنید و با پر کردن یک فرم ساده، سفارش پرینت را ثبت کنید. یکی از ویژگی های این مجموعه، خدمات رسانی به تمام شهرهای ایران است. شما در هر شهری که ساکن باشید می توانید از خدمات این مرکز مانند کپی، پرینت، صحافی جزوات و … بهره مند شوید. اگر میزان صفحات فایل بسیار زیاد است، زودکپی به شما کمک می کند تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و مبلغ کمتری بپردازید. این موضوع برای دانش آموزان و دانشجویانی که در طول سال به جزوات زیادی نیاز دارند کاملا مقرون به صرفه می باشد.

آیا پرینت ارزان باکیفیت است؟

هنگامی که از پرینت ارزان صحبت می کنیم یک تصور اشتباه در ذهن افراد شکل می گیرد و آن هم این است که پرینت ارزان بی کیفیت است و بر روی کاغذهای نامرغوب انجام می شود. در حالی که این باور نمی تواند باور درستی باشد. زیرا مجموعه زودکپی با بهره گیری از تجهیزات مدرن، تکنولوژی های روز دنیا و بهترین نوع کاغذ، تلاش می کند تا علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی را به شما عزیزان ارائه دهد.

پرینتر
پرینتر

قیمت پرینت ارزان چقدر است؟

قیمتی که برای پرینت ارزان در مرکز زودکپی تعیین می شود به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور مثال تعداد صفحات فایل، زمان تحویل سفارش، پرینت رنگی یا سیاه سفید و … همگی بر قیمت نهایی موثر هستند و می توانند باعث افزایش یا کاهش تعرفه شوند. اما اگر شما تعرفه های این مرکز را با سایر مراکز چاپی مقایسه کنید به خوبی متوجه می شوید که زودکپی نسبت به رقبا، هزینه کمتری دریافت می کند و در قبال آن خدمات متنوع تر و باکیفیت تری را نیز ارائه می دهد. تنها کافیست در سایت مربوطه ثبت نام کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

مزایای دریافت خدمات از مجموعه زودکپی !

مجموعه زودکپی برای مشتریان آنلاین خود مزایایی را در نظر دارد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

پرداخت اینترنتی

فرقی نمی کند که هزینه پرینت شما چقدر شده بلکه مهم این است که می توانید مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. مراحلی که برای پرداخت مبلغ به طور آنلاین وجود دارد بسیار ساده است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر تعداد صفحات فایل شما بیشتر باشد، هزینه نهایی آن کاهش پیدا می کند و تعرفه ای که برای هر برگه در نظر گرفته شده، کمتر خواهد شد.

ارسال با پست به تمام نقاط کشور

همان طور که قبلا ذکر شد، از مهم ترین ویژگی های مجموعه زودکپی ارسال سفارشات به تمام نقاط ایران است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان تمایل دارند با استفاده از خدمات زودکپی و پرینت ارزان، هزینه پست آن را بپردازند و سفارش را در محل تحویل بگیرند. با محاسبه تمام هزینه ها متوجه می شوید که پرینت کردن فایل ها در مجموعه زودکپی هزینه شما را به شدت کاهش می دهد.

سفارش آنلاین

از مهم ترین مشکلاتی که گریبانگیر دانشجویان و دانش آموزان می باشد، منتظر ماندن در صف های طولانی مراکز چاپی است. تردد در شهرهای شلوغ و پرترافیک چالش های زیادی برای افراد ایجاد می کند. به همین دلیل مراکز چاپی از جمله زودکپی به شما کمک می کند تا بتوانید تمام سفارشات خود را به طور آنلاین ثبت کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری، آن را در محل تحویل بگیرید. هیچ فرقی نمی کند ساکن تهران هستید یا شهرستان !

دستگاه پرینت
دستگاه پرینت

سایر خدمات مرکز زودکپی

خدماتی که در این مرکز ارائه می شود بسیار متنوع هستند که در این بخش تصمیم گرفتیم صرفا به کپی پرینت اشاره کنیم. اگر شما در شغلی فعالیت می کنید که نیاز به چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به مشتری دارید می توانید بر روی خدمات این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید. زیرا چاپ کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، بنر، پلات و … در این مجموعه انجام می شود. دستگاه هایی که برای چاپ ابزارهای تبلیغاتی از جمله پلات یا بنر مورد استفاده قرار می گیرد کاملا مجهز به تکنولوژی های روز دنیا هستند و می توانند رضایت مشتری را به خود جلب کنند.

این یک رپورتاژ آگهی است و بالتازار هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد…

تبلیغات

وبلاگ بالتازار را مشاهده کردید ؟

کاملا رایگان مطالب ویژه بالتازار را مطالعه کنید.
بالتازار
نوشتهٔ پیشین
مکانیکی و باطری سازی تخصصی هیوندا کیا
نوشتهٔ بعدی
افزایش ممبر ایتا✔️ تکنیک 100%تضمینی ممبر ایتا Eitaa
0 0 رای ها
امتیاز کسب و کار
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تبلیغات خود را شروع کنید

تبلیغات کسب و کار خود را به راحتی شروع کنید تا به جذب مشتری فراوان و افزایش فروش فوق العاده دست پیدا کنید

لیست گفتگو

گفتگویی موجود نیست